אברך נפצע בינוני בפיגוע דקירה בכניסה להתנחלות החרדית "מיצד"

    קובי פינקלר ובנצי ליזרוביץ 2 Comment on אברך נפצע בינוני בפיגוע דקירה בכניסה להתנחלות החרדית "מיצד"
    13:00
    10.05.24
    אבי יעקב No Comments on המונים במסע הלויית מרן האדמו"ר מביאלה זצוק"ל • שידור חי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הטרור לא נח: אברך בשנות הארבעים לחייו נדקר ע"י מחבל פלסטיני בחזהו ונפצע באורח בינוני, הוא פונה לבית החולים כשהוא בהכרה מלאה. דובר מד"א זכי הלר מסר: "מדיווח ראשוני, חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית חולים הדסה עין כרם גבר כבן 40 במצב בינוני בהכרה מלאה עם פצע דקירה בפלג גופו העליון".

    מדובר צה"ל נמסר: "לפני זמן קצר נזרקו אבנים על רכב ישראלי סמוך ליישוב "מיצד" בגוש עציון, מתיישב ייצא מרכבו ונדקר. המתיישב  נפצע באורח בינוני ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. כוחות סורקים כעת אחר המחבל".

    מפרטים ראשונים עולה כי המחבלים היו מחופשים לחרדים. פאראמדיק מד"א ראם נעימי שטיפל בפצוע סיפר:" כשהגענו למקום ראינו בצד הכביש רכב עם שמשה קידמית מנופצת, בסמוך לרכב התהלך גבר כבן 58 בהכרה מלאה, נגשנו אליו וראינו שהוא סובל מפצע דקירה בפלג גופו העליון ומחבלה בראש מאבן, הענקנו לו טיפול ראשוני מהיר בשטח, ופינינו אותו בדחיפות לבית חולים כשמצבו מוגדר בינוני ויציב".

    ובתוך כך, בשעה זו מתמודדים כוחות הכיבוי עם שריפה ביער גבעות. השרפה נגרמה ממספר מוקדים של הצתות. גורמי ביטחון עדכנו כי ככל הנראה מדובר ב 8 מוקדים שונים ולאור ניסיון העריכו כי המחבלים הגיעו מהכפרים נחלין או צוריף ממנו גם יצא המחבל שביצע את הדקירה ביום שישי בבוקר.

    דוידי פרל ראש מועצת גוש עציון אמר כי הוא מצפה ממערכת הביטחון להתייחס בכל הרצינות לפיגוע ההצתה כפי שהיא מתייחסת לפיגוע טרור אחרים. הוא חזר וקרא למנהיגי הכפרים הסמוכים לעצור את פעולות טרור ההצתה, לגלות אחריות ולהיות שותפים לשמירה על הטבע המשותף לכלל התושבים.

    ובגזרת הצפון, עצרה המשטרה חשוד כשבכליו נתפסו סכין וכיפה שככה"נ היו אמורים לסייע לו בכוונתו הזדונית. דובר המשטרה מסר: "בעקבות דיווח אזרח על אדם חשוד שהתבטא על כוונתו להיות שהיד, הוזעקו שוטרי תחנת טבריה במטרה לאתר אוטובוס עליו עלה החשוד על כביש 90 סמוך לקיבוץ גשר. האוטובוס אותר בכניסה לעיר טבריה, השוטרים בפעילות מהירה ונחושה איתרו את החשוד. החשוד הורד מהאוטובוס ובחיפוש בכליו נמצא מוסלק בתיקו סכין, בחיפוש שנערך על גופו נמצאה כיפה מוסלקת בכיסו".

    הפיגוע במיצד. צילום: דוברות מד"א
    תמונה 1 (38)

    תמונה 2 (36)



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      זה לא אברך לא חרדי ולא גר במיצד כלל ולא בכניסה לישוב מיצד.
      הוא תושב קרית ארבע ועובד בפני קדם.
      והאירוע היה בצומת לפני שעיר לכיוון העליה של מיצד- פני קדם

    2. 1

      צודקת שרה!
      ישראל בן אהרון שנדקר הבוקר ע"י מחבל שהתחפש לחרדי בסמוך למיצד במסיבת עיתונאים: "גרר חסם את הכביש ואז נזרקה סלע על השמשה הקדמית, נסעתי רוורס ואז המחבל נכנס לרכב ודקר אותי – דרכתי את הנשק ויריתי לו שתי כדורים לרגליים".
      הגרר היה ערבי ישראלי שגם הותקף ויצא בנס הם ניסוי לחטוף לו את הרכב והוא לא נתן להם ראיתי אותו שם אחר כך בתחקיר וזה בכלל לא היה נראה שהם חושדים שהוא שיתף פעולה
      המחבלים נתפסו ב"ה